IRU442 Tirgus analīze un tirgzinības stratēģija

Kods IRU442
Nosaukums Tirgus analīze un tirgzinības stratēģija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Judīte Jakubāne
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Tirgus izpēte. Informācijas avoti. Tirgus izpētes anketas sastādīšana. Atlases paņēmieni un tirgus izpētes process. patērētāju rīcība tirgū. Tirgus un realizācijas apjomu prognozēšana: prognozēšanas metodes - kvantitatīvās un kvalitatīvās prognozēšanas metodes, to izvēle, tirgus daļas prognoze. Konkurentu analīze. Tirgzinības stratēģijas. Stratēģiskā tirgzinības plānošana un vadīšana..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Tirgus jēdziens. Tirgus pamatelementi, to raksturojums 2 0 0 0
Tirgus jēdziens. Tirgus pamatelementi, to raksturojums 4 0 0 0
Tirgus pasākuma komplekss (mix ) organizēšana un vadīšana uzņēmumā 10 0 0 0
Tirgus pētījumu procesa organizēšana. Informācijas vākšana 4 0 0 0
Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū. 4 0 0 0
Pircēju rīcības psiholoģija 2 0 0 0
Pircēju lēmumu pieņemšanas posmi, to raksturojums. 2 0 0 0
Tirgus segmentēšanas būtība un mērķi 2 0 0 0
Preces dzīves cikla koncepcija. 1 0 0 0
Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū 1 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Iegūt zināšanas un veidot izpratni par tirgus pamatjēdzieniem un procesiem tirgū. Veidot priekšstatu par tirgzinības nozīmi uzņēmējdarbībā. Sniegt zināšanas tirgus elementu un procesu organizēšanā un vadīšanā, kā arī to pielietojumu praktiskā situāciju analīzē, kas vērsta uz patērētāju vajadzību apmierināšanu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Pārzinās tirgus veidus, to pamatelementu organizēšanu un mērķus. Spēs analizēt tirgu ietekmējošos iekšējos un ārējos faktorus. Pārzinās tirgus vadīšanas pamatprincipus - Patstāvīgais darbs - vides faktoru analīze konkrētā uzņēmumā.
Pārzinās sadales kanālu sastāvdaļas un sadales kanālu funkcijas. Izpratīs komunikāciju sistēmu tirgū - Kontroldarbs par produkta, cenas, sadales kanālu un komunikācijas izpratni un pielietojumu konkrētā uzņēmumā.
Spēs vadīt tirgus pētījumu procesu. Spēs veikt informācijas vākšanu tirgū un doto rezultātu analīzi - Patstāvīgais darbs - informācijas vākšana, tās apstrāde un analīze.
Pārzinās pircēju rīcības modeli patēriņa tirgū un pircēju rīcības psiholoģiju. Pārzinās pircēju lēmumu pieņemšanas posmus un varēt tos analizēt - Kontroldarbs par pircēju rīcību tirgū un to ietekmējošo faktoru analīzi.
Pārzinās tirgus segmentēšanas būtību un to mērķus. Spēs noteikt preces dzīves ciklu un raksturot preces dzīves stadijas - Eksāmens.
Spēs teoriju saistīt ar praktisko darbību - Eksāmens
Priekšzināšanas nozaru ekonomika, ražošanas plānošana
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 1.0 1.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]