IRO483 Tirgzinības

Kods IRO483
Nosaukums Tirgzinības
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Ekonomika
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Elīna Gaile-Sarkane, Judīte Jakubāne
Kredītpunkti 2.0 (3.0 ECTS)
Daļas 1
Anotācija Tirgzinības elementu un procesu organizēšana un vadīšana. Uzņēmuma produkcijas realizācijas stratēģijas noteikšana. Produkcijas tirgus nišas atrašana un definēšana: cena, kvalitāte, servisa līmenis, noieta tirgus sadales kanāli, komunikācija tirgū. Preču virzīšana. Uzņēmuma dzīves cikls un tā loma tirgū..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Tirgzinības un tirgvedības jēdzieni un to analīze. Tirgzinības būtība un elementi 2 0 0 0
Tirgzinības mērķi. Tirgzinības darījumi un maiņa 2 0 0 0
Tirgzinības veidi pieprasījuma gadījumos. Tirgzinības koncepcijas. 2 0 0 0
Tirgvedības pētījumu process. Patērētāja rīciba tirgū. 2 0 0 0
Tirgzinības vides analīze.Tirgzinības iekšējā vide 4 0 0 0
Tirgzinības ārējā vide un tās ietekmējošie faktori. 4 0 0 0
Tirgzinības pasākuma komplekss (mix) organizēšana un vadīšana uzņēmumā. 10 0 0 0
Tirgus segmentēšana. 2 0 0 0
Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū 2 0 0 0
Preces dzīves cikls un tā pielietojums produkta analīzē. 2 0 0 0
Kopā: 32 0 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Iegūt zināšanas un veidot izpratni par tirgzinības pamatjēdzieniem un procesiem tirgū. Veidot priekšstatu par tirgzinības nozīmi uzņēmējdarbībā. Sniegt zināšanas tirgzinības elementu un procesu organizēšanā un vadīšanā, kā arī to pielietojumu praktiskā situāciju analīzē, kas vērsta uz patērētāju vajadzību apmierināšanu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Pārzinās tirgzinības pamatelementu organizēšanu un darbības mērķus. Spēs analizēt tirgzinības ietekmējošos iekšējos un ārējos faktorus. Pārzinās tirgus vadīšanas pamatprincipus. - Patstāvīgais darbs - vides faktoru analīze konkrētā uzņēmumā
Spēs vadīt tirgus pētījumu procesu. Spēs veikt informācijas vākšanu tirgū un doto rezultātu analīzi. - Patstāvīgais darbs - informācijas vākšana, to apstrāde un analīze
Pārzinās tigzinības pasākuma kompleksa elementu orgazinēšanu - produktu, tā jēdzienu, klasifikāciju, raksturlielumus un sortimentu. Pārzinās cenu veidošanas metodes un galvenos ietekmējošos faktorus. - Patstāvīgais darbs - sortimenta un cenu veidošana.
Pārzinās sadales kanālu sastāvdaļas un sadales kanālu funkcijas. Izpratīs komunikāciju sistēmu tirgū. - Kontroldarbs par produkta, cenas, sadales kanālu un komunikācijas izpratni un pielietojumu konkrētā uzņēmumā
Pārzinās pircēju rīcības modeli patēriņa tirgū un pircēju rīcības psiholoģiju. Pārzinās pircēju lēmumu pieņemšanas posmus un varēt tos analizēt. - Kontroldarbs par pircēju rīcību tirgū un to ietekmējošo faktoru analīze
Pārzinās tirgus segmentēšanas būtību un to mērķus. Spēs noteikt preces dzīves ciklu un raksturot preces dzīves stadijas . - Patstāvīgais darbs - noteikt konkrēta uzņēmuma segmentu un tā raksturojumu Spēs teoriju saistīt ar praktisko darbību. - Ieskaite
Priekšzināšanas nozaru ekonomika
Studiju kursa plānojums
Daļa KP EKPS Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 2.0 3.0 2.0 0.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]