Kods | IRO483 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Tirgzinības | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ekonomika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ieva Andersone, Elīna Gaile-Sarkane, Judīte Jakubāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Tirgzinības elementu un procesu organizēšana un vadīšana. Uzņēmuma produkcijas realizācijas stratēģijas noteikšana. Produkcijas tirgus nišas atrašana un definēšana: cena, kvalitāte, servisa līmenis, noieta tirgus sadales kanāli, komunikācija tirgū. Preču virzīšana. Uzņēmuma dzīves cikls un tā loma tirgū.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt zināšanas un veidot izpratni par tirgzinības pamatjēdzieniem un procesiem tirgū. Veidot priekšstatu par tirgzinības nozīmi uzņēmējdarbībā. Sniegt zināšanas tirgzinības elementu un procesu organizēšanā un vadīšanā, kā arī to pielietojumu praktiskā situāciju analīzē, kas vērsta uz patērētāju vajadzību apmierināšanu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzinās tirgzinības pamatelementu organizēšanu un darbības mērķus. Spēs analizēt tirgzinības ietekmējošos iekšējos un ārējos faktorus. Pārzinās tirgus vadīšanas pamatprincipus. - Patstāvīgais darbs - vides faktoru analīze konkrētā uzņēmumā Spēs vadīt tirgus pētījumu procesu. Spēs veikt informācijas vākšanu tirgū un doto rezultātu analīzi. - Patstāvīgais darbs - informācijas vākšana, to apstrāde un analīze Pārzinās tigzinības pasākuma kompleksa elementu orgazinēšanu - produktu, tā jēdzienu, klasifikāciju, raksturlielumus un sortimentu. Pārzinās cenu veidošanas metodes un galvenos ietekmējošos faktorus. - Patstāvīgais darbs - sortimenta un cenu veidošana. Pārzinās sadales kanālu sastāvdaļas un sadales kanālu funkcijas. Izpratīs komunikāciju sistēmu tirgū. - Kontroldarbs par produkta, cenas, sadales kanālu un komunikācijas izpratni un pielietojumu konkrētā uzņēmumā Pārzinās pircēju rīcības modeli patēriņa tirgū un pircēju rīcības psiholoģiju. Pārzinās pircēju lēmumu pieņemšanas posmus un varēt tos analizēt. - Kontroldarbs par pircēju rīcību tirgū un to ietekmējošo faktoru analīze Pārzinās tirgus segmentēšanas būtību un to mērķus. Spēs noteikt preces dzīves ciklu un raksturot preces dzīves stadijas . - Patstāvīgais darbs - noteikt konkrēta uzņēmuma segmentu un tā raksturojumu Spēs teoriju saistīt ar praktisko darbību. - Ieskaite |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | nozaru ekonomika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|