Kods | IUV404 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Saskarsmes psiholoģija (ekonomistiem) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane, Iveta Ozoliņa-Ozola, Sandra Reinfelde | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Saskarsmes pamatfunkcijas,process,elementi. Kontaktu veidi. Saskarsmes situācija. Verbālā un neverbālā saskarsme. Pedagoģiskā saskarsme.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: Pilnveidot studentu saskarsmes kompetenci un izpratni par saskarsmes psiholoģiskajiem aspektiem. Uzdevumi: Papildināt zināšanas par saskarsmes psiholoģijas pētījumu rezultātiem. Attīstīt spēju analizēt saskarsmes problēmsituācijas. Attīstīt efektīvas komunikācijas prasmes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot saskarsmes procesa psiholoģiskos aspektus, spēj orientēties atšķirīgās psiholoģiskās teorijās un pieejās. - Konkrētu gadījumu analīze. Līdzdarbība nodarbībās.Diskusijas. Kontroldarbs. Spēj analizēt sakarsmes problēmsituācijas. - Konkrētu gadījumu analīze. Līdzdarbība nodarbībās.Diskusijas. Kontroldarbs. Prot pielietot alternatīvus saskarsmes problēmu risinājumus. - Konkrētu gadījumu analīze. Līdzdarbība nodarbībās.Diskusijas. Kontroldarbs. Spēj izmantot sociālpsiholoģiskas metodes saskarsmes procesa pilnveidei. - Konkrētu gadījumu analīze. Līdzdarbība nodarbībās.Diskusijas. Kontroldarbs. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mācību priekšmetam ir integrējoša loma, jo tas apvieno zināšanas, kas iegūtas ekonomikā, uzņēmējdarbības vadīšanā uzņēmējdarbības plānošanā, u.c. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|