Kods | MEE214 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ievads medicīnas inženierzinātnē | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Medicīnas inženierija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aldis Balodis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Medicīnisko iekārtu klasifikācija pēc enerģētiskās mijiedarbības ar cilvēka radīto un mākslīgi radītu enerģiju.Medicīniskās fizika un bimedicīniskās inženierzinātnes Diagnosticējošās un terapijas iekārtas. Elektriskās, magnētiskās, elektromagnētiskās, mehāniskās, siltuma, akustiskās enerģiju izmantojošas iekārtas. Datoru pielietojumi. Medicīnisko iekārtu attīstības tendences.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Sniegt zināšanas par medicīnas inženierzinātnes sastāvdaļām - medicīnas fiziku un biomedicīnisko inženeirzinātni kā arī medicīnisko iekārtu klasifikāciju. Attīstīt spēju atpazīt morfoloģiskās un funkcionālās diagnostikas iekārtas, kā arī terapeitiskās iekārtas, mācēt klasificēt dažādu mākslīgo un cilvēka enerģiju mijiedarbības procesus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas, kuru rezultātā students spēj atpazīt morfoloģiskās un funkcionālās diagnostikas iekārtas, kā arī terapeitiskās iekārtas - Kontroldarbs testa veidā; eksāmens Spēj klasificēt dažādu mākslīgu un cilvēka radītās enerģijas veidus un noteikt pēc iekārtu nosaukumiem enerģiju mijiedarbības procesus diagnostikā un terāpijā - Kontroldarbs testa veidā, eksāmens Zināšanas par terapijas un diagnostiskas iekārtu struktūru un spēja to parādīt praktiski ar piemēru. - Izpildīts referāts un sagatvota tā prezentācija un aizstāvēšana, eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Fizika, matemātika. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|