Kods | MAB560 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Aparātbūves tehnoloģiskais aprīkojums (speckurss) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Mehānika, mašīnzinības, mašīnu un aparātu būvniecība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Oskars Liniņš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 (9.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju priekšmets ir paredzēts kā priekšmeta "Tehnoloģiskais aprīkojums" turpinājums, padziļinātai ar priekšmetu saistītu jautājumu apskatīšanai. Studiju priekšmeta ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar sekojošām tēmām: apstrādes precizitāte, detaļu kontakts, ierīču elementi un piedziņas veidi. Praktiskajās nodarbībās tiek veikti štances un presformas projektēšanas parametru aprēķini, aprīkojuma daudzuma aprēķini.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta apguves rezultātā students spēj patstāvīgi novērtēt un aprēķināt dažādu iekārtu konstruktīvos un tehnoloģiskos parametrus un noteikt nepieciešamo aprīkojuma daudzumu. Students spēj sniegt konstruktīvus priekšlikumus tehnoloģiskā aprīkojuma uzlabošanai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studentam jāspēj analizēt ar tehnoloģiskā aprīkojuma precizitāti saistītās problēmas un sniegt konstruktīvus risinājumu variantus. - Ieskaites darbā students ir analizējis konkrēta aprīkojuma precizitāti un sniedzis problēmas risinājuma variantus. Studentam jāspēj veikt sarežģītu aprīkojumu risku faktoru analīzi, ņemot vērā apstrādes, bāzēšanas, iespīlēšanas un ierīces izgatavošanas precizitāti. - Ieskaites darbā students ir analizējis konkrēta aprīkojuma risku faktoru analīzi un sniedzis problēmas risinājuma variantus. Studenta jāspēj patstāvīgi veikt štanču un presformu dažādu parametru aprēķinus un sniegt esošo iekārtu uzlabošanas variantus. - Ieskaites darbā students ir veicis štances dažādu parametru aprēķinus un sniedzis esošas iekārtas problēmas risinājuma variantus. Studentam jāspēj salīdzināt un novērtēt dažādus aparātbūves tehnoloģiskos aprīkojumus. - Eksāmenā students spēj salīdzināt dažādus aprīkojumus un sniegt to novērtējumu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura studiju līmeņa zināšanas par aparātbūves tehnoloģijām un tehnoloģisko aprīkojumu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|