Kods | MŠM369 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Dizaina tirgzinības | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Silvija Kukle | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Produkta/pakalpojuma, dizaina un pieprasījuma mijiedarbība. Tirgus un dizaina informācijas avoti un vākšanas metodes. Tirgus segmentācija, dizaina netiešās funkcijas dažādām grupām. Starptautiskie mārketinga aspekti. Produkta/pakalpojuma veidošana; dzīves cikls; portfoilo, cenošanas stratēgijas un metodes, pakošana un izplatīšana. Mārketinga uzdevumu un plānu veidošana. Mārketinga komunikācijas, produkta virzīšana, reklāmas plānošana. Elektronisko tīklu un multimediju lietošana, tiesiskie un ētiskie ierobežojumi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Apgūt prasmes sekot līdzi un analizēt starptautisko patēriņa vidi, izplatīšanas kanālus, patērētāju attieksmes, rīcības motīvus, prognozēt attīstības tendences, veidot integrētus produktu/pakalpojumu piedāvājumus specializācijai atbilstošās jomās, izstrādāt to virzīšanas stratēģijas un līdzekļus, produkta/uzņēmuma korporatīvo tēlu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izpratne par organizācijas iekšējo un ārējo vidi, ārējās un iekšējās vides mijiedarbībām - Eksāmenā demonstrētas zināšanas Prasmes izstrādāt krāsu, modes un materiālu prognozes, analizēt un izvēlēties piegādes ķēdes, veidot atbilstošas produkta koncepcijas, analizēt un izveidot integrētus produkta virzīšanas kompleksus - Eksāmenā un prezentācijās demonstrētas prasmes plānot produktu/pakalpojumu atbilstoši tendencēm, tirgus situācijai un patērētāju raksturojumam Prasme plānot produktu/ pakalpojumu/tirdzniecības vietas ievērojot universāla dizaina izstrādes pamatprincipus - Prezentācijā un eksāmenā demonstrētas analīzes un izstrādes prasmes Prasmes analizēt un izstrādāt ilgtermiņa un īstermiņa zīmolus, izvērtēt to stiprās un vājās puses - Prezentācijā un eksāmenā demonstrētas analīzes un izstrādes prasmes Prasmes izstrādāt produktu/pakalpojumu, novērtēt to attiecībā pret konkurējošiem un aizstājējproduktiem, potenciālo pircēju/lietotāju vajadzībām, tirgus potenciālu, micro- un makrovidi, iespējamiem draudiem - Prezentācijā, referātā un eksāmenā demonstrētas prasmes veikt pilnu apzināšanas un analīzes procesu |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Specializācijai atbilstoša kompozīcija, konstruēšana, tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|