| Kods | ĶST565 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Cilvēka anatomija un bioloģisko audu uzbūve | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Materiālzinātnes | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Rita Seržāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Cilvēka funkcionālo spēju strukturālais pamats. Mīksto un cieto audu struktūras un īpašību sakarības. Balsta kustību aparāts. Zobu veidi, uzbūve un sastāvs. Orgānu un audu defektu kompensatorās strukturālās reakcijas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Pārzināt cilvēka audu uzbūvi un saprast funkcionālās darbības principus. Apgūt teorētiskās zināšanas par cilvēka balsta kustību aparātu, kā arī kustību traucējumu izraisošām pārmaiņām organismā. Prast sagatavot prezentāciju. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina cilvēka audu uzbūvi un saprot funkcionālās darbības principus. - Ieskaite. Spēj analizēt cilvēka mīksto un cieto audu struktūras un izprast šo audu īpašību sakarības - Ieskaite. Pārzina cilvēka balsta kustību aparātus, kā arī orientējas kustību traucējumu izraisošās pārmaiņās organismā. - Ieskaite par prezentāciju un gala pārbaudījums eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Bakalaura grāds | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||