Kods | ĶPI505 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Zinātniski- pētnieciskais darbs konservācijā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Ķīmija un ķīmijas tehnoloģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārcis Dzenis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 (7.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Zinātniskā darba principi un organizācija. ZPD īpatnības kultūras mantojuma konservācijā un restaurācijā. ZPD struktūra, pētījumu tēmas un uzdevumu noformulēšana, literatūras analīze. Zinātniskā darba materiālais un tehniskais nodrošinājuma. Eksperimentālo datu apstrāde, korelācijas metodes būtība. Rezultātu noformēšana, zinātnisko publikāciju, atskaišu, referātu struktūra, sagatavošanas un pasniegšanas veids. Eksperimentālais darbs par turpmākā kvalifikācijas darba tematiku. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Apgūt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas, lai spētu patstāvīgi veikt eksperimentālo darbu, apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, sagatavot pārskatu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Iegūt pieredzi patstāvīgi plānot un veikt pētniecisko darbu, apkopot iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus.
Spēt sagatavot ZPD pārskatu un materiālus dalībai studentu zinātniskalā konferencē. - ZPD aizstāvēšana seminārā.
Ieskaite |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vidusskolas mācību kurss | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|