Kods | RTR532 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Funkcionālo un loģisko shēmu modelēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Artūrs Āboltiņš, Mihails Pudžs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Sarežģītu sistēmu simulācijas un izstrādes vides (SIMULINK, Ptolemy u.c.) . Loģisko shēmu izstrādes vides Quartus II un ISE. Funkcionālo shēmu izstrāde, izmantojot MATLAB/SIMULINK. Ievads ciparu shēmu apraksta un sintēzes valodās VHDL un Verilog. Loģisko shēmu izstrādes līdzekļi. Reālu loģisko shēmu izstrāde, izmantojot Quartus vidi.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iepazīties ar sarežģītu sistēmu funkcionālo shēmu izstrādi un to simulāciju. Iegūt prasmes veidot reālas, uz FPGA balstītas, loģiskās shēmas VHDL valodā, patstāvīgi kā arī patstāvīgi īstenot reālus, uz FPGA balstītus, inženierprojektus. Prast patstāvīgi apgūt un spēt pilnveidot zināšanas sistēmu simulācijā, shēmu apraksta valodās un FPGA balstītu sistēmu izstrādē. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot patstāvīgi izveidot un simulēt relatīvi sarežģītu sistēmu funkcionālās shēmas MATLAB/SIMULINK vidēs. - Ieskaitīts atbilstošais kontroldarbs. Visu plānoto laboratorijas darbu sekmīga izstrāde un aizstāvēšana. Nokārtots eksāmens. Spēj patstāvīgi darboties ar fiksētā punkta aritmētiku MATLAB/ SIMULINK vidēs un VHDL/Verilog valodās. - Ieskaitīts atbilstošais kontroldarbs. Visu plānoto laboratorijas darbu sekmīga izstrāde un aizstāvēšana. Nokārtots eksāmens. Prot patstāvīgi darboties FPGA izstrādes vidē Quartus II, veidot tajā grafiski vienkāršākās loģiskās shēmas un simulēt tās. - Plānotā laboratorijas darbu sekmīga izstrāde un aizstāvēšana. Nokārtots eksāmens. Spēj patstāvīgi izstrādāt relatīvi vienkāršu sistēmu loģiskās shēmas VHDL/Verilog valodās un simulēt to darbību Quartus II/ModelSim vidē. - Sekmīgi izstrādāts individuālais uzdevums. Sekmīga visu plānoto laboratorijas darbu izstrāde un aizstāvēšana. Nokārtots eksāmens. Prot patstāvīgi īstenot vienkāršu loģisko shēmu darbību ar FPGA izstrādes līdzekļiem. - Sekmīga visu plānoto laboratorijas darbu izstrāde un aizstāvēšana. Nokārtots eksāmens. Prot patstāvīgi izveidot relatīvi vienkāršu funkcionālo shēmu VHDL/Verilog kodus, izmantojot MATLAB/SIMULINK HDL koderi. - Ieskaitīts atbilstošais mājas darbs. Sekmīga atbilstošā laboratorijas darba izstrāde un aizstāvēšana. Nokārtots eksāmens. Rezumējums: Prot patstāvīgi izstrādāt relatīvi sarežģītu sistēmu funkcionālās shēmas un simulēt tās. Spēj patstāvīgi izstrādāt loģiskās shēmas VHDL/Verilog valodā un īstenot to darbību ar FPGA izstrādes līdzekļiem - Sekmīgi izstrādāts individuālais uzdevums. Sekmīgi aizstāvēti visi laboratorijas darbi, nodoti visi mājas darbi, nokārtots eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Elektro inženiermatemātikas pamati, ciparu elektronikas pamati, signālu teorijas pamati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|