Kods | RTR218 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datoru pielietojums elektronikā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Māris Tērauds | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Dators - inženiera instruments. Elektronisko shēmu izstrādes automatizācijas pamatjēdzieni. Struktūras un funkcionālo bloku modelēšana. Loģisko un principālo elektrisko shēmu analīze. Optimālu variantu meklējumi. Konstruēšanas uzdevumu problēmas. Mikroshēmu izstrāde. Datoru tīklu veidi un protokoli.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: sagatavot studentus turpmākiem kursiem - RTR306 Analogā elektronika un RTR519 Mikroelektronikas izstrādājumi analogajā shēmtehnikā . Uzdevums:1) studentam attīstīt darba iemaņas shēmu modelēšanas programmas PSpice vidē, 2) veicināt slēgumu darbības principu izpratni, 3) iemācīties izvērtēt iegūtos laboratorijas darbu rezultātus, izdarīt secinājumus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot konkrētā laboratorijas darba slēgumu darbības principus. - Laboratorijas darba atskaites vērtēšana pie laboratorijas darbu aizstāvēšanas. Ieskaite konkrētajam darbam. Prot veikt slēguma analīzi un izskaidrot iegūtos rezultātus. - Laboratorijas darba atskaites vērtēšana pie laboratorijas darbu aizstāvēšanas. Ieskaite konkrētajam darbam. Spēj izvēlēties modelēšanas režīmu un veikt slēgumu modelēšanu. - Laboratorijas darba atskaites vērtēšana pie laboratorijas darbu aizstāvēšanas. Ieskaite konkrētajam darbam. Prot veikt slēguma analīzi, izvēlēties modelēšanas režīmu, veikt slēgumu modelēšanu un izskaidrot iegūtos rezultātus. - Laboratorijas darba atskaites vērtēšana pie laboratorijas darbu aizstāvēšanas. Ieskaite konkrētajam darbam. Spēj izmantot aplūkotos slēgumus dažādu uzdevumu risināšanai elektronikā. - Laboratorijas darba atskaites vērtēšana pie laboratorijas darbu aizstāvēšanas. Ieskaite konkrētajam darbam. Ieskaiti par visu kursu var saņemt, ja ir nostrādāti un aizstāvēti visi laboratorijas darbi un pareizi izpildīts individuālais uzdevums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Par ETP kursa tematiku – Ideāli un reāli sprieguma un strāvas avoti, vadāmi strāvas un sprieguma avoti RC un RL ķēdes,to īpašības, svārstību kontūri un to īpašības. Pārejas procesi,diferencējošas un integrējošas ķēdes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|