Kods | RRI417 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Signālprocesoru lietošana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Anna Litviņenko, Juris Šīrs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Ieskats signālprocesoru bāzētas sistēmas izstrādē, priekšstats gan par signālprocesora aparatūras, gan programmatūras modeli un to savstarpējo saistību. Signālprocesora (Texas Instruments DSP) arhitektūra, izstrādes līdzekļi, lietošanas pamatprincipi. Mācību laikā iegūtās teorētiskās zināšanas students nostiprina praktiskajos un laboratorijas darbos. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju priekšmeta mērķis ir sniegt studentiem zināšanas un praktiskas iemaņas darbam ar signālprocesoriem. Uzdevumi: Prast atšķirt signālprocesoru arhitektūras risinājumus. Pazīt programmatūras izstrādes un skaņošanas (atkļūdošanas - Debug) līdzekļus, praktiski apgūt programmatūras izstrādes ciklu. Zināt programmatūras veidošanas pamatprincipus. Iegūt sākuma līmeņa prasmes signālprocesoru programmēšanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina signālprocesoru arhitektūras izveides principus, perifērijas moduļu un līdzprocesoru uzdevumus. - Kontroldarbs, kurā students apliecina signālprocesoru arhitektūras izpratni.
Eksāmena teorētiskā daļa. Orientējas izstrādes līdzekļu klāstā un lietojumā, izprot programmas izveides pamatprincipus un algoritmu realizācijas metodes. - Kontroldarbs, kurā students apliecina izpratni par programmu izveides pamatpricipiem. Eksāmena teorētiskā daļa. Apgūtas prasmes darbā ar izstrādes sistēmu - projekta izveide, darba vides noformēšana, failu izveidošana, kompilēšana un atkļūdošana. - Laboratorijas darbs un tā sekmīga aizstāvēšana. Eksāmena praktiskā daļa. Spēj izveidot darbības algoritmu un darbspējīgu programmu atbilstoši uzdevumam. - Laboratorijas darbs un tā sekmīga aizstāvēšana. Eksāmena praktiskā daļa. Prot veikt signālprocesora perifērijas sākuma inicializāciju un izveidot pārtraukumu (IRQ) apstrādes algoritmu. - Laboratorijas darbs un tā sekmīga aizstāvēšana. Eksāmena praktiskā daļa. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Programmas algoritmu izveides pamatprincipi; C/C++ (vai līdzīga) programmēšanas valoda. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|