| Kods | TRT217 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Elektroinženieru matemātikas datorrealizācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Sergejs Šarkovskis, Raisa Smirnova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Elektrotehnisku uzdevumu risināšanas skaitliskās metodes un to īpatnības. Skaitlisko metožu galvenie algoritmi vienādojumu sistēmu, nelineāru vienādojumu un diferenciālo vienādojumu risināšanai. Skaitliskās diferencēšanas un integrēšanas metodes.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir iepazīties ar skaitlisko metožu būtību, izstrādāt algoritmus konkrētiem skaitļošanas procesiem (skaitliskām metodēm), realizēt algoritmus MATLAB-ā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj aprēķināt lineārās algebrisko vienādojumu sistēmas - Kontroldarbs. Spēj aprēķināt interpolācijas polinomu. - Kontroldarbs. Prot veidot nelineāro vienādojumu aprēķina algoritmu un realizēt to MATLAB vidē. - Laboratorijas darba izpildes laikā ir jāuzzīmē algoritma shēma un jārealizē to MATLABā Studentiem ir jāpārzin skaitļošanas metožu pamatus. - Eksāmena laikā jāsniedz atbildes vismaz uz 2 jautājumiem. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Matemātikas zināšanās skolas kursa līmenī. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||