Kods | TRL520 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datoru tīklu ekonomika un mārketings | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Viktors Boicovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Datoru tīklu ekonomikas pamati. Kapitālie ieguldījumi tīkla izveidošanā. Tīkla ekspluatācijas izdevumi. Datu pārraides pakalpojumu tarifi. Latvijas un ārzemju tarifu salīdzinošā analīze. Marketinga politikas pamatprincipi. Tarifa politikas optimālie risinājumi. Datu pārraides tīkla modernizācijas optimālie risinājumi.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Apgūt datoru tīklu ekonomikas pamatus. Iepazīstināt ar datoru tīklu ekonomiskās efektivitātes novērtēšanas principiem. Apgūt datoru tīklu tarifu noteikšanas principus un riska novērtēšanu. Novērtēt datoru tīklu efektivitāti. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Orientējas datoru tīkla ekonomiskos modeļos. - Izpildīti visi laboratorijas un mājas darbi.
Teorētiskās zināšanas parādītas kontroldarbos un ieskaitē. Prot sastādīt tikla ekonomisko resursu pārvaldības programmas. Spēj risināt tīkla optimizācijas uzdevumus. - Izpildīti visi laboratorijas un mājas darbi. Spēj izstrādāt tīklu resursu pārvaldības politiku. Noteikt atbilstošus tīkla trafika tarifus. - Izpildīti visi laboratorijas un mājas darbi. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Lokālie datoru tīkli. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|