| Kods | DAI603 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Nepārtrauktu sistēmu diagnostika ar grafmodeļiem | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Zigurds Markovičs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 10.0 (15.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Diagnostisko uzdevumu klasifikācija,darba spēju noteikšana,diferenciāldiagnostika,stāvokļa indeksu noteikšana,stāvokļa uzlabošanas metožu izvēle.Diagnostisko parametru kopa,darbaspēju un stāvokļa noteikšanas parametru kopas.Parametru novērtējums vektoriālā telpā.Izvēles metožu klasifikācija.Graf-modeļa elementu novērtējums, kritiskais attālums, tabulu pārklājuma metode.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Nepārtrauktas darbības mehānisms, pneimatiskie un hidrauliskie sistēmu grafmodeļu sastādīšanas varianti: funkcionēšanas variants, blokshēmu variants, minimodeļu variants. Defektu ievērtēšana. Informācijas izplatīšanās raksturlielumi, saistība, sasniedzamības komponente. Tabulu pārklājuma metode, tēlu atpazīšanas teorijas pielietojums. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Orientējas nepārtrauktas darbības mehānisko sistēmu modelēšanas variantos - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā, pozitīvs vērtējums tematiskai atbilstošiem praktiskajiem darbiem. Spēj pielietot funkcionālo, blokshēmu un minimodeļu modelēšanas variantus - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā, pozitīvs vērtējums tematiskai atbilstošiem praktiskajiem darbiem. Prot modelēt defektu iepsaidus : spektru, dziļumu, pārklājumu - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā, pozitīvs vērtējums tematiskai atbilstošiem praktiskajiem darbiem. Spēj realizēt diagnostisko parametru uzvēli - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā, pozitīvs vērtējums tematiskai atbilstošiem praktiskajiem darbiem. Spēj pielietot tēlu atpazīšanas algoritmus diagnistikā - Pozitīvs vērtējums teorētisko zināšanu eksāmenā, pozitīvs vērtējums tematiskai atbilstošiem praktiskajiem darbiem. Pozitīvs vērtējums par individuāli sagatavotu referātu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Matemātika un grafu teorija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||