| Kods | PBM450 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Stratēģiskais mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Inese Eglīte, Juris Ulmanis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kursā tiek apgūtas teorētiskās un praktiskās koncepcijas stratēģiskajos vadīšanas lēmumos tirgzinības jomā un apskata pieejas šo lēmumu pieņemšanā. Apskatītās tēmas: mārketinga stratēģija, mārketings uzņēmuma organizatoriskajā struktūrā, mārketings un uzņēmuma stratēģija.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iepazīstināt ar teorētiskās un praktiskās pieejas galvenajiem jēdzieniem stratēģiskā mārketinga vadībā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot mārketinga vadības stratēģijas koncepcijas - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Izprot kultūras ietekmi uz visiem starptautiskajiem (stratēģiskajiem) mārketinga lēmumiem - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Spēj analizēt starptautisko vidi - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens Spēj attīstīt stratēģijas un mārketinga programmas, kas dod stingru ilgtermiņa konkurences priekšrocību - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, gala eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Integrētas reklāmas kampaņas izveide - 40%
Reklāmas plānošanas dokumentu izstrāde - 50% Dalība lekcijās - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Baklaura izglītība un priekšzināšanas Finanšu vadīšanā un Mārketinga vadīšanā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||