| Kods | RA0833 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Grafiskās programmas informāciju tehnoloģijās II (Adobe Ilustrator) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Datormācība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Ilze Bodža | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursā paredzēts apgūt attēlu izveides un apstrādes programmas Adobe Ilustrator, Texdesign lietošanu kā vizuālās ieceres realizācijas līdzekli kompozīcijas uzdevumu un dizaina projektu vizualizācijā un noformēšanā, izvērtēt un izmantot savā profesionālajā jomā izvēlētās datortehnoloģijas iespējas.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis: ir nodrošināt studentiem pietiekamu teorētisko un praktisko zināšanu un prasmju apjomu, lai viņi varētu veiksmīgi izstrādāt un prezentēt modeļu dizainu, izmantojot Adobe Illustrator un Texdesign datorprogrammas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina digitālās komunikācijas līdzekļus, rīkus un tehnoloģijas; Nozares attīstības tendences un informācijas iegūšanas avotus; Inovāciju un tehnoloģiju novitātes un analīzes metodes.
Zina izvēlēties izstrādājuma konceptuālās idejas realizācijai atbilstošāko vizualizācijas formu. - Individuālais darbs, ieskaite Izstrādā konceptuālā risinājuma skices un/vai digitālos maketus, to vizualizācijas. Ievēro kompozīcijas pamatprincipus projektējamā izstrādājuma vizualizāciju estētisko kvalitāšu nodrošināšanai. Lieto izstrādājuma vizualizācijas manuālās un datorizētās metodes. Sagatavo prezentācijai izstrādājuma darba variantu skiču posmā. Spēj vizualizēt izstrādājumu 2D skicēs ar manuālām un datorizētām metodēm un prezentēt izstrādājuma darba variantu skiču posmā. - Individuālais darbs, ieskaite Spēj patstāvīgi vai darba grupā atbildīgi izvērtēt grafiski veicamos uzdevumus modelim. Spēj precīzi sagatavot izpētes procesā iegūto informāciju, kas nepieciešama izstrādājumam. Spēj analizēt specializēto datorsistēmu iespējas, lietojumu. Spēj izvērtēt izstrādājuma grafisko attēlošanu, telpiskās modelēšanas iespējas. Spēj patstāvīgi attīstīt savu pētniecisko darbību. - Individuālais darbs, ieskaite |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktisko darbu izpilde nodarbībās . - 30%
Patstāvīgo darbu izpilde. - 50% Patstāvīgais darbs virtuālās modelēšanas tehnoloģiju apguvē. - 10% Noslēguma pārbaudījums – prezentācija. - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Kursa apguvei nepieciešamās priekšzināšanas atbilst studiju programmas uzņemšanas nosacījumiem un vispārējām zināšanām, prasmēm un kompetencēm, kas apgūtas iepriekšējā izglītības līmenī, vispārējas zināšanas vidējās izglītības līmenī. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||