| Kods | RA0825 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | 10.modulis: Integrētās vadības prakses izpēte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Iekšējā drošība un muita | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Iluta Arbidāne, Juris Madžuls | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 10.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Šis modulis sagatavo studentus veikt kritisku pārskatu un gadījuma izpēti par reālu situāciju attiecīgajā partnerorganizācijā, kas beidzas ar detalizēta gadījuma izpētes ziņojuma iesniegšanu. Šis modulis ir izstrādāts, lai sniegtu kompetenci izvēlēties no visām iepriekšējām mācībām, lai analizētu un izvērtētu konkrētus robežkontroles aspektus. Tas nodrošinās kompetenci spēt izpētīt un novērtēt labāko praksi un inovācijas. Tāpēc šis modulis ir visas maģistra programmas kopsavilkums.. Moduļa beigās studenti spēs izveidot strukturētu pētījuma ziņojumu, kas veicina robežapsardzības pieredzes vispārējo attīstību, integrējot iepriekšējos moduļos aplūkotās tēmas, piemēram, līderība, plānošana, novērtēšana, inovācijas, cilvēktiesības u.c. Šis modulis arī savieno programmas moduļus un noslēguma disertāciju. Studenti jau ir attīstījuši prasmes kvantitatīvo pētījumu metodēs 6. modulī [6. Vadības prakse]). 10. modulī uzsvars tiek likts uz kvalitatīvām pētniecības metodēm un zinātniskās rakstīšanas un prezentācijas prasmēm. Gan kvantitatīva, gan kvalitatīva pieeja (6. un 10. modulis), kā arī visas iepriekšējās mācības sagatavo studentus individuālā pētījuma priekšlikuma formulēšanai, kas ļauj veikt kvantitatīvu vai kvalitatīvu pētījumu par sarežģītu, organizatorisku un izaicinošu situāciju un uzrakstīt noslēguma disertāciju, izmantojot secinājumus un iespējamos risinājumus vai ieteikumus robežu pārvaldības organizācijai. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šī moduļa mērķis ir holistiski apvienot un asimilēt formālo un neformālo izglītību, kas iegūta visos moduļos, un pielietojumu reālajā dzīvē, izmantojot padziļinātu gadījumu izpēti, kas saistīta ar paplašinātu pētniecības vizīti uzņemošajā robežapsardzības organizācijā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Holistiski pielietot jēdzienus un teorijas no maģistra programmās iegūtās mācības, izmantojot gadījumu izpētes pētījumus, lai veiktu stratēģisku organizatorisko kritisko novērtējumu. - Iepazīstināšana ar plānu un atgriezeniskā saite par to mazās grupās Atsauksmes par pētījuma ziņojuma pirmo projektu (formatīvais novērtējums). Demonstrējiet uzlabotas rakstiskas un mutiskas komunikācijas prasmes, sniedzot stratēģiskus novērojumus, secinājumus un ieteikumus, kas izriet no kritiskas izmeklēšanas un padziļinātas gadījumu izpētes. - Iepazīstināšana ar plānu un atgriezeniskā saite par to mazās grupās Atsauksmes par pētījuma ziņojuma pirmo projektu (formatīvais novērtējums). Īstenot gadījumu izpētes pētījumus un datu vākšanas un analīzes metodes, lai izpētītu un izskaidrotu pētāmās parādības un organizatoriskos apstākļus. - Iepazīstināšana ar plānu un atgriezeniskā saite par to mazās grupās Atsauksmes par pētījuma ziņojuma pirmo projektu (formatīvais novērtējums). Pārskatīt, sintezē un novērtēt galvenos elementus, kas attiecas uz stratēģijas, vadības un resursu piešķiršanas izpēti, jo tie ietekmē organizācijas efektivitāti. - Iepazīstināšana ar plānu un atgriezeniskā saite par to mazās grupās Atsauksmes par pētījuma ziņojuma pirmo projektu (formatīvais novērtējums). Veikt kritisku, pētniecisku gadījumu izpēti, lai visaptveroši novērtētu un analizētu organizācijas efektivitāti un veiktspēju stratēģiskajā, operatīvajā un taktiskajā līmenī un sniegtu kvalificētus ieteikumus. - Iepazīstināšana ar plānu un atgriezeniskā saite par to mazās grupās Atsauksmes par pētījuma ziņojuma pirmo projektu (formatīvais novērtējums). Iegūt kritisku salīdzinošu ieskatu par partnera robežapsardzības organizācijas darbību un darbības veidu, izveidot sociālos tīklus un palielināt starptautiskās sadarbības un sadarbības potenciālu, kā arī attīstības riska analīzes potenciālu. - Iepazīstināšana ar plānu un atgriezeniskā saite par to mazās grupās Atsauksmes par pētījuma ziņojuma pirmo projektu (formatīvais novērtējums). Izstrādāt individuālu pētījuma priekšlikumu, veicot kvantitatīvu vai kvalitatīvu pētījumu. Nākamajā maģistra programmas posmā tas notiks sadarbībā ar docētājiem, kā rezultātā tiks sagatavots noslēguma darbs. - Iepazīstināšana ar plānu un atgriezeniskā saite par to mazās grupās Atsauksmes par pētījuma ziņojuma pirmo projektu (formatīvais novērtējums). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Gadījuma izpētes ziņojums, kas ietver kvalitatīvu izpēti un kvalitatīvu datu vākšanu un analīzi attiecīgajā studentu robežkontroles vadības organizācijā un īsu praktiskās vizītes atspoguļojumu. - 100%
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Visi posma moduļi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||