| Kods | RA0594 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Ielu sociālais darbs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Veselības un sociālā aprūpe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Rita Orska | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kursa ietvaros tiek analizēti sociālā darba ar ielu jauniešiem mērķi, uzdevumi, ētikas dilemmas, likumdošanas bāze, starpprofesionālā un starpinstitucionālā sadarbība, sociālā darba metodes un paņēmieni un to izmantošana praksē. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis: apgūstot kursa saturu, iegūtas sociālā darba kompetences dzīves kvalitātes un veiksmīga socializācijas procesa veicināšanai . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Pārzina ielu sociālā darba teorētiskos, ētiskos un tiesiskos pamatus
-Izprot ielu sociālā darba specifiku
- Izprot un atbilstoši pielieto sociālā darba jēdzienus, principus - Literatūras teorijas jautājumu analīze reproduktīvā diskursā, praktiskās nodarbības, grupu darbs, situāciju analīze. Semināri, Eksāmens Prasmes: - Spēj diagnosticēt mērķa grupas sociālās problēmas - Spēj analizēt cilvēku ar dažādiem funkcionāliem traucējumiem atstumtības problēmas - Spēj izstrādāt individuālo pārmaiņu plānu. - Spēj ievērot ētisko atbildību - Izprot nepieciešamību pilnveidot savu kompetenci ielu sociālajā darbā -Spēj strādāt individuāli un komandā. -Prot prakstiski izmantot ielu sociālā darba metodes un tās radoši izmantot meklējot risinājumus sociālajā darbā ar mērķa grupu - Literatūras teorijas jautājumu analīze reproduktīvā diskursā, praktiskās nodarbības, grupu darbs, situāciju analīze. Semināri, Eksāmens Kompetence: - Spēj veikt situācijas izpēti, pamatot ar teorētiskajām atziņām - Spēj modelēt dažādus risinājumus konkrētajai situācijai - Izprot ētisko principu ievērošanu ielu sociālajā darbā. - Spēj izvērtēt savu kompetenču pilnveides nepieciešamību - Prot apkopot un analizēt rezultātus, novērtēt klientu resocializācijas procesā paveikto - Prot strādāt komandā un veidot darba programmu, atbilstoši klienta mērķiem - Literatūras teorijas jautājumu analīze reproduktīvā diskursā, praktiskās nodarbības, grupu darbs, situāciju analīze. Semināri, Eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Lekciju apmeklēšana. - 20%
Izpildīti praktiskie darbi. - 20% Izpildīti un prezentēti patstāvīgie darbi. - 20% Sekmīgi nokārtots eksāmens. - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Personības attīstības psiholoģija, Sociālā psiholoģija, Sociālā pedagoģija, Sociālā darba tehnoloģijas un metodes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||