| Kods | RA0558 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Praktiskā svešvaloda (angļu valoda) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Valodas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rēzeknes akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Mārīte Opincāne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Angļu valoda ir svarīga kā komunikācijas līdzeklis topošajiem sociālā darba speciālistiem gan ikdienas dzīvē, gan profesionālajā jomā. Kurss ietver sevī 4 valodas prasmju - lasīšanas, rakstīšanas, runāšanas un klausīšanās iemaņu pilnveidošanu, īpašu uzmanību pievēršot profesionālās terminoloģijas apgūšanai, specializēto tekstu lasīšanai un diskusijām par tiem, kā arī lietišķajiem rakstu darbu veidiem.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Pilnveidot 4 valodas prasmes– lasīšanu, rakstīšanu, runāšanu un klausīšanos, īpašu uzmanību pievēršot profesionālās terminoloģijas apgūšanai, specializēto tekstu lasīšanai un diskusijām par tiem, kā arī lietišķajiem rakstu darbu veidiem. Zināšanas: Paškritiski vērtēt savas zināšanas, un patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, plānojot studiju kursā apgūstamo materiālu atbilstoši savām zināšanām. Izpratne Saprot profesionālo terminoloģiju un tekstus profesionālajā jomā. Pielietošana Patstāvīgi pielietot teorētiskās zināšanas praksē. Pārvaldīt angļu valodas literāro formu.Pārvaldīt sociālā darba un sociālās pedagoģijas terminoloģiju angļu valodā. Pārzināt starpkultūru komunikāciju multikulturālā vidē. Spēj pilnveidot savas angļu valodas zināšanas un prasmes. Parādīt zinātnisku pieeju sociālā darba un sociālās rehabilitācijas problēmu risināšanā. Analīze Izmantojot apgūtās angļu valodas prasmes, prast analizēt sociālā darba un sociālās rehabilitācijas problēmas un izglītības politikas aktualitātes Sintēze Argumentēt savu viedokli, diskutējot par profesionālām tēmām, Izvērtēšana Spēj angļu valodā izvērtēt situāciju, problēmas un to risinājumu iespējas sociālajā jomā . | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
Z1Profesionālā terminoloģija
Z2 Profesionālās tēmas
..
Prasmes
P1 Profesionālās terminoloģijas pielietojums
P2 Prasme apspriest peofesionālās tēmas
..
Kompetence
K1 Profesionālo tēmu izpratnes kompetence
K2 Profesionālās terminoloģijas pielietošanas kompetence
..
-
P1 Pielietojums
P2 Pielietojums 4 valodas prasmēs
..
..
K1 Pielietojums
K2 Pielietojums 4 valodas prasmēs
..
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
seminārs par profesionālajām tēmām - 15%
Terminoloģijas kontroldarbs - 40% Patstāvīgais darbs - 15% Eksāmena/ieskaites darbs - 30% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Vidējā izgli'tība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||