Kods | LA0704 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Leksiski stilistiskā angļu valodas tekstu interpretācija II | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Baiba Egle, Sigita Ignatjeva | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kurss nostiprina teksta analīzes kompetences un padziļina izpratni par dažādiem teksta veidiem, tā nozīmēm un teksta izpausmēm audiovizuālās formās. Tādējādi tiek bagātināta studentu valodas un kultūras prasme. . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Dot studentiem iespēju nostiprināt prasmes analizēt dažādu stilu un sarežģītības pakāpes autentiskus angļu valodas tekstus leksiski stilistiskā aspektā, īpašu uzmanību pievēršot vārdu krājuma bagātināšanai, attīstot studentu valodas kompetenci, kā arī interpretēt dažādus tekstus atbilstoši to formālās un saturiskās struktūras hierarhiskajai uzbūvei, atklāt tekstiem piemītošās raksturīgās stila iezīmes. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Zināšanas:
- Atpazīst un kritiski analizē moderno literatūru.
- Apgūst dažādu vēstījuma veidu klasifikāciju.
- Iepazīst dažādas mūsdienu kultūrā sastopamas adaptācijas, to mērķus un to veidošanā izmantotās metodes.
- Izzina vēsturisku un mūsdienu literāro pētījumu metodes. - 1. Izpildīti patstāvīgie darbi un regulārs darbs semināros.
2. Katherine Mansfield “Sixpence”: leksiski stilistiskā analīze.
3. Oscar Wilde “The Birthday of the Infanta”: leksiski stilistiskā analīze.
4. Charles Dickens “The Bleak House”: leksiski stilistiskā analīze.
5. Rakstisks eksāmens. Prasmes: - Uzlabo angļu valodas prasmes runājot, rakstot, klausoties un lasot literāros tekstus un video ierakstus. - Attīsta un padziļina prasmes darbā ar leksiku (polisēmija, sinonīmi, antonīmi, frazeoloģija, vārdu konotatīvā un denotatīvā nozīme, konteksta loma, situatīvā gramatika tekstuālajā kontekstā), tādējādi bagātinot vārdu krājumu un nostiprinot apgūtās leksikas lietojumu dažādās komunikatīvajās situācijās. - Attīsta un pilnveido literatūras analīzes, sintēzes un interpretācijas prasmes. - 1. Izpildīti patstāvīgie darbi un regulārs darbs semināros. 2. Katherine Mansfield “Sixpence”: leksiski stilistiskā analīze. 3. Oscar Wilde “The Birthday of the Infanta”: leksiski stilistiskā analīze. 4. Charles Dickens “The Bleak House”: leksiski stilistiskā analīze. 5. Rakstisks eksāmens. Kompetence: - Kritiski analizē dažādas literārās, vizuālās un populārās kultūras parādības. - Vada zinātniski pētnieciskos darbus par literāriem darbiem. - 1. Izpildīti patstāvīgie darbi un regulārs darbs semināros. 2. Katherine Mansfield “Sixpence”: leksiski stilistiskā analīze. 3. Oscar Wilde “The Birthday of the Infanta”: leksiski stilistiskā analīze. 4. Charles Dickens “The Bleak House”: leksiski stilistiskā analīze. 5. Rakstisks eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Izpildīti patstāvīgie darbi un regulārs darbs semināros - 20%
Katherine Mansfield “Sixpence”: leksiski stilistiskā analīze - 20% Oscar Wilde “The Birthday of the Infanta”: leksiski stilistiskā analīze - 20% Charles Dickens “The Bleak House”: leksiski stilistiskā analīze - 20% Rakstisks eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Angļu valoda B2 līmenī. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|