Kods | DMI739 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Inženiertehniskie risinājumi virtuālās skaitļošanas un simulācijas integrēšanai (seminārs) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gaļina Merkurjeva, Jūlija Petuhova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 (6.0 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Mūsdienīgi inženiertehniskie risinājumi bieži tiek veidoti, izmantojot virtuālās skaitļošanas un simulācijas tehnoloģijas, lai risinātu dažādus uzdevumus rūpniecībā, transportā, loģistikā. Studiju kursā tiek izstrādāts risinājums dotajai problēmai, pamatojot inženiertehnisko risinājumu un demonstrējot gala rezultāta praktisko lietderību. Studiju kurss norisinās semināra veidā, kurā studenti sākotnēji tiek iepazīstināti ar pētījuma metodiku un tehnoloģiju integrēšanas pamatprincipiem un risinājumiem. Turpmākajā pētījuma gaitā studenti veic risinājuma izstrādi un starpposmos prezentē un apspriež izstrādes rezultātus. Svarīgākie starpposmi ir problēmas formulēšana, teorētiskā pamatojuma sagatavošana, risinājumu izstrāde un tā analīze un pētījuma rezultātu novērtējums. Pētījuma rezultātā studenti iegūst teorētiski pamatotu praktiskas problēmas risinājumu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt studentus ar zināšanām, kas nepieciešamas, lai lietotu un integrētu virtuālās skaitļošanas un simulācijas tehnoloģijas dažāda veida praktisku problēmu risināšanā. Studiju kursa uzdevumi ir: - iepazīstināt studentus ar pētījumu metodiku un saistītajām tehnoloģijām; - iepazīstināt studentus ar tehnoloģiju pielietošanas projektiem un risinājumiem; - attīstīt studentu prasmes inženiertehniskā risinājuma izpētē un izstrādē dotajai praktiskai problēmai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj skaidri atpazīt risināmās problēmas būtību. - Semināra prezentācija. Spēj orientēties virtuālās skaitļošanas un simulācijas tehnoloģijās. - Projekta atskaite. Spēj pamatot piemērotākā problēmas inženiertehniskā risinājuma izvēli. - Projekta atskaite. Spēj sadalīt risinājumu, izstrādāt atsevišķās daļās un integrēt izstrādes rezultātus. - Risinājumu prototips. Spēj izmantot studiju programmā apgūtās zināšanas praktisku risinājumu izstrādē. - Projekta atskaite. Spēj prezentēt izstrādāto risinājumu. - Gala rezultātu prezentācija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Projekta semināra prezentācija - 10%
Projekta risinājumu prototips - 50% Projekta atskaite - 30% Projekta gala rezultātu prezentācija - 10% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Programmēšanas pamati, sistēmu modelēšanas un imitācijas pamati. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|