| Kods | TRR521 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Kvalitātes sistēmu metodoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Kvalitātes vadība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Aleksandrs Urbahs, Valdis Priednieks | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 2.0 (3.0 ECTS) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Kvalitātes definīcija un būtība. Produkcijas kvalitātes rādītāji, ISO-9000 standartu kopums. Kvalitātes sistēmas izstrādājumu projektēšanā, īstenošanā, izgatavošanā, montāžā, apkalpošanā. Produkcijas kvalitātes sertifikācija. Mēriekārtu metroloģiskā apliecinājuma sistēmas. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir sniegt studentiem zināšanas ražošanas produkcijas un pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanas jomā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot kvalitātes sistēmu modeļu uzbūvi un vadību. - Eksāmens. Prot izvēlēties uzņēmuma prasībām atbilstošu kvalitātes sistēmas veidu. - Eksāmens. Prot veikt kvalitātes sistēmu izmēģinājumus un pārbaudījumus. - Eksāmens. Prot patstāvīgi veikt kvalitātes sistēmas projektēšanu. - Eksāmens, praktiskais darbs. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Saskaņā ar bakalaura programmu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||