| Kods | REA404 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Elektroniskās aparatūras elektrobarošana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Elektronika un telekomunikācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Deniss Stepins | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 (4.5 ECTS) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Impulsveida spēka pārveidotāju pamatkoncepcijas; galvenās izolēto (pazeminošais, paaugstinošais, čuka, SEPIC, Zeta, u.c.) un galvaniski atsaistīto (tiešgaitas, atpakaļgaitas, prettakts, tilta un pustilta, u.c.) pārveidotāju topoloģijas; topoloģiju specializētie pielietojumi (elektroniskie balasti, jaudas faktora korektori, u.c.).. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Prast orientēties mūsdienu elektronikas elektrobarošanas jomā, apgūstot impulsveida spēka pārveidotāju galvenās topoloģijas un to darbības algoritmus, komponentu projektēšanu vai izvēli.Prast veikt laboratorijas darbu rezultātu analīzi, izdarīt secinājumus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēja izprast neregulēto un regulējamo barošanas avotu darbības principu - Ieskaites, eksāmens Spējs veikt eksperimentus, lai pētītu dažādas barošanas avotu topoloģijas un izdarītu secinājumus - Laboratorijas darbu atskaišu sagatavošana un aizstāvēšana Prasmes projektēt barošanas blokus - Ieskaites, eksāmeni, praktiskie darbi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Elektronika bakalauru programma | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||